Jumaat, 14 Mei 2010

CoRETAn SiPeMbACA

Aduuhh..
Darah balik luka nie.Dah agak dh mesti darah blik.(org ckp luka diluar sume org tau tp lyuka dihati tak sape tau).Aik mcm kcewa b'cinta la plak.Hehe.Ana tak der cite cinta nak dikongsikkan.Biase ar tak cukup ilmu nak bicare psal cinta.Cuma ingin bicara pasal sahabat yang b'cnta.

Bukan niat nak mengkeji atau mengherdik insan yang sedang bercinta.Siapa la ana nk bercerita mngenai kekurangan dan kelebihan bercinta.Cuma kesedihan yang tak dapat dirungkaikan utk sahabat ana.Orang yang ana knal sbagai pnegak sebuah persatuan keislaman dihanyutkn dengan sebuah cinta.

Untuk peringatan utk ana n sahabat2 sekalian.Bukan ana nak b'syarah atau ceramah cuma nak berkongsi ape yang ader.Sume org akan mlakukan kesilapan.Tp bukan selalu melakukan ksilapan.Semua org akan cube jdi yg terbaik utk hri2 yang mndatang.Ana jge sntiasa doa n berdoa sume kita sme2 brubah ke arah kebaikan.Tp apakan daya kalau
kekutan diri tak dapat nk melawan kehendak.

Lama sudah mninggalkn zaman berPESATUAN dan perJUANGAN.Suatu yang indah bile msing2 mengeluarkn pndpat utk mnjdikan suatu PERSATUAN mnjadi lbih baik.Wahai shabat, kalian lah yang akan ana ingat spanjang prjlanan hdup ana.Jadi ana tak nak shabt2 ana bt kslahan yg sme stiap hri.

BerCINTA la semahu-mahunya,sesungguhnya cinta itu fitrah yg dikurniakan Allah utk setiap makhluk ciptaanNya.Tapi izinkan cinta itu disalurkan ketempat yg diredhai Allah.Moga Allah lebih memBERKATI dan meREDHAI hbungan yang terjalin.

Sahabat jgn kau lalai dengan hsutan CINTA yg akan memBUATMU terbuai.Terbuai yg membuatMu DERITA dan gundah bila memikirkn si dia.Izinkan ana utk huraikan lbih lanjut di entry yg lain..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan