Sabtu, 15 Mei 2010

.::sPecial fOr mY dAd::.



Malam yang membosankan bile terase tak tau nak buat ape dah.Nak bace buku malas la pulak.Nak tido awal (jenuh tido lame sangat tengah hari tadi).Jadi baik memenuhkan blog nie yang banyak sangat ruang kosong.

Ape-ape pun minggu nie ana just nak cite pasal family jek.Hehe (rindu sangat tu).Ape ek nak diceritakan.Haa.Minggu nie ari lahir AYAH KESAYANGAN ana.Alhamdulillah esok la tarikh kelahirannya.Ana bersyukur coz ayah masih dipanjangkan umur dan masih dapat beribadah kepadaNya.InsyaAllah esok genap umor ayah yang ke 53.Hehee (muda tak ayah ana). AYAH yang sudah bergelar SUAMI kepada seorang ISTERI, AYAH kepada TIGA orang ANAK, dan ATUK kepada DUA orang CUCU.

AYAH seorang yang sangat susah untuk difahami oleh orang lain.Coz die seorang yang panas baran tapi panas barannya KHAS untuk ANAK-ANAK yang ingin dijadikan INSAN yang berjaya. AYAH akan marah anak-anaknya bila sesuatu yang ditegah agama atau perkara yang menyalahi peraturan umah dilanggar tanpa sebab-sebab yang tertentu.

Bukan membangga diri tapi ALHAMDULILLAH ana tak pernah kena MARAH. (coz ana paling takut org marah klu kena marah ble demam tu n sebab tu kot ayah tak marah ana). AYAH insan yang sangat sederhana orangnya. Impian ana nak jadi macam AYAH coz AYAH tak pernah lupakan tanggungjawabnya sebagai seorang ANAK.Ape yang AYAH buat n lakukan AYAH akan INGAT kat NENEK.

Lastly,just nak AYAH tau yang AYAH la hero dalam hidup adik.Tiada insan yang bergelar lelaki boleh menandingi AYAH didalam hati ADIK.

.::ADIK SAYANG AYAH::.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan