Khamis, 20 Mei 2010

di pAgi aRi jUmaaT


Alhamdulillah..
kenyang..selamat sepinggan nasi lemak.Sedapnya pagi-pagi dapat makan nasi lemak berulamkan air sirap limau.kenyang-kenyang pun siap tapau roti canai tu untuk bekalan di tengah hari..hehehee..

Disebabkan sekarang berada dibumi terengganu jadi ari jumaat adalah hari cuti.Jadi dari duk keboringan dalam hostel baik klua ngan membe g sarapan kat luar.Bertemankan seorang MUSLIMAT yang sekepala ngan ana, kami pun terus menuju ke kedai yang hampir 1km lebih gak la demi menghabiskan masa yang banyak (kononnya la, padahal tak nak makan kat tempat budak laki).

Setiap langkah yang dihiasi gelak tawa dan cita-cita yang tak memboringkan hampir la kami kat kedai yang dihajati.Tapi..ader la pulak budak laki yang makan kat kedai tu.Ish..sibuk tul.Makan je la kat dewan makan tu.Apakan daya tu bukan kedai kami, hehe..jadi biarkan je la dan nasib baik dorang dah selamat makan just tinggal bayar dan balik.So, tak la marah sangat.

Selamat makan ingat nak melencong ke kedai runcit yang berdekatan tapi..tutup la plak.(tu la orang melayu cube la buka kedai pagi-pagi tak de la kite orang merungut). Cita-cita nak pau kotak kat kedai tu tak berjaya.Jadi kena la rajin kan diri untuk keluar lagi esok.

Berbekalkan kekenyangan yang teramat sangat kami pun balik ke hostel. Balik-balik ader plak budak laki duk bersidai kat ATM mesin. Aduh ganggu btul ana nak pegi ATM jadi terbatal la niat nak ke ATM.

Moral of the story...tak der ape pun just nak penuhkan entry dengan keje harian yang hampir membosankan.

Tambahkan Amal untuk hari ye...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan