Jumaat, 14 Mei 2010

.::spEcIal fOr mY mOm::.


Awal lagi kalau nak amik wuduk.Sambil-sambil tunggu masuk waktu sempat juga menaip entry yang selalu kosong nie.Jam bru pukul 12.57 lagi 13 minit nak tunggu zohor.InsyaAllah akan ku merepek dengan secepatnya.

Bukan nak merepek sangat pun just nak mengingatkan diri dan kalian pembaca.Huhuu..Bukan a0pe just kadang-kadang diri nie terlalu sibuk atau diri nie saje buat2 sibuk (tu la hakikat sebenarnya). Enam hari yang lepas hari yang selalu di tunggu-tunggu oleh insan yang bergelar IBU supaya anak-anak kesayangan mengucapkan kata-kata sayang dan kalimah yang indah untuk dirinya.Tapi dengan insan yang sesibuk kita nie selalu lalai dan lupe untuk melafazkan kalimah sayang tu.(ana pun lupe yang hari tersebut hari ibu nasib baik kakak ana ingatkan).

Maaf MAMA TERSAYANG adik lupe nak bagi mesej awal-awal untuk bagi tau yang adik SAYANG MAMA.MAMA lah buah hati adik selagi hayat adik masih di panjangkan.Sememangnya terlalu rindu diri nie terhadap MAMA.Tapi apekan daya tuntutan PELAJARAN membuatkan adik hanya mampu mendoakan kesejahteraan MAMA n AYAH kat melaka.

Pengorbanan seorang ibu memang x dapat dihitung dengan apepun.Segala pengorbanan mu sentiasa dalam ingatan nie.Moga-moga adik boleh menjadi insan SETABAH,PENYAYANG,PEJUANG n SECEKAL MAMA.Sepanjang kehidupan akak,abang n adik dibesarkan tak pernak adik dengar MAMA mengeluh dan MAMA juga bukan insan yang suka BERLETER (bagi sesetengah ibu tu benda wajib).

Sepanjang keberadaan kami di hospital dengan masalah n penyakit masing-masing MAMA masih menemani kami walaupun MAMA pun ader kerja yang perlu diselesaikan.Macam-macam kerenah kami tiga beradik yang MAMA ikutkan.Mama tak pernah memburukkan kami walau apepun.MAMA..AKAK,ABANG n ADIK SAYANG MAMA SANGAT..

YOU ARE MY ONLY MINE

Moga MAMA dipanjangkan umur n diberikan kesihatan yang baik untuk beribadah kepadaNya n dapat kamiadik beradik menunaikan tanggungjawab kami pula untuk MAMA n AYAH.

BE STRONG ANA CAUSE U HAVE A STRONG WOMAN BESIDE U...
THATS IT...

PN. ROSNANI BINTI HJ.MINHAT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan